76. Croissant z waniliowym twarożkiem i żółtą śliwką.

15 lutego

Dziś proste, ale smaczne śniadanie - stęskniłam się za croissantem. Do tego pyszny, waniliowy twarożek ze sparzonymi rodzynkami i żółtą śliwką, którą znalazłam wczoraj w Kauflandzie :) Sorry za zdjęcia, ale nie zauważyłam, że mam trochę ubrudzony obiektyw. :/

Za oknem zima, ale już trochę odpuszcza. Chodniki suche, więc będzie można się swobodnie poruszać po mieście. Nim się obejrzę, a ferie miną. Został jeszcze tydzień wolności, trzeba go jakoś dobrze wykorzystać. :)

A moja kochana sunia jest chora...:( Musimy z nią chodzić teraz codziennie do weterynarza na zastrzyki z antybiotykiem. Staruszka i tak jest dzielna...

Opieczony croissant z twarożkiem domowym wymieszanym z aromatem waniliowym
i sparzonymi rodzynkami podany z żółtą śliwką i cynamonem




You Might Also Like

35 komentarze

  1. Świetne śniadanie;) uwielbiam wszystko co waniliowe;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste i pyszne :) Uwielbiam żółte śliwki :)

    Przykro mi z powodu pieska.:( Mam nadzieję, ze wyzdrowieje i niedługo poczuje się lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowicie smacznie wygląda *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się to śniadanko, szczególnie te śliweczki;D
    Trzymam kciuki za psiaka:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż za pyszności z rana!

    Pogłaskaj sunię ode mnie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, chcę takiego croissanta! *.*

    Utul pieska ode mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. myślałam, że to brzoskwinie z puszki :P
    biedna psinka, oby wszystko szło w kierunku wyzdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. na prawdę pysznie , też bym zjadła takiego znakomitego rogala *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Sunia na pewno wyzdrowieje, głowa do góry :-) A co do jedzenia... Jak ja lubię croissanty, a już wieki nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale niesamowicie wygląda, musza być smaczne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że Twój pies szybko wyzdrowieje :* Trzeba być dobrej myśli.
    A Twoje crossianty... Cóż - zawsze mnie powalają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wróciłam z nią od weterynarza, dostała kilka zastrzyków, ale ma się dobrze, jest wesoła :)

      Usuń
  12. A widzisz, też dzisiaj jadłam croissanta!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie przyrządzone i podane .Smacznego !

    OdpowiedzUsuń
  14. Pyszności <3
    Mam nadzieję, że z psinką będzie wszystko dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  15. ale pyszności ! Pozdrawiam i obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. takiego rogala to z wielką chęcią bym zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale bym zjadła rogalika z takimi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pyszne śniadanie,zazdroszczę ;)

    A z powodu pieska,to współczuję i mam nadzieję,że będzie lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. oby Twój piesek wyzdrowiał
    a śniadanie wygląda bardzo apetycznie!;)

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja te śliwki miesiąc temu w carrefourze widziałam. dobre? bo jakoś nie mogłam się przekonać by włożyć do koszyka :D

    OdpowiedzUsuń
  21. kochaaaam croissantyy <3

    a sunia da radę, silna babka z niej na pewno!;) wyściskaj ją ode mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Psiakowi dużo zdrowia! Uściskaj ją mocno i podrap za uchem ;)

    A śniadanie, poezja smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj nie pamiętam kiedy jadłam takiego rogala ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Sama robiłaś te croissanty? Rety, najlepszy rogal jaki może być! Zwłaszcza dlatego, że francuski haha :) planuje je kiedyś zrobić sama, takie domowe, mmm, ciekawe będą :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj