71. Placuszki drożdżowe z cukrem pudrem i bitą śmietaną

10 lutego

Wypasione śniadanko na dobry początek dnia - jestem już po ustnym egzaminie!! Zdałam na 4! Baardzo się cieszę, bo stypendium rektora będę mieć dalej xD I dziękuję Wam za trzymanie kciuków, na pewno pomogły ;-) A więc od dzisiaj FERIE! Dwa tygodnie błogiego lenistwa. Wreszcie będę mogła robić to, na co mam ochotę bez zawracania sobie głowy nauką. Niech żyje wolność (umysłu ;D). Zapowiada się więc dużo ciekawych i bardziej skomplikowanych śniadanek :)

Waniliowe placuszki drożdżowe z mąki pełnoziarnistej podane z cukrem pudrem i bitą śmietaną






You Might Also Like

24 komentarze

  1. Będę trzymać kciuki :)
    Pyszne śniadanie. Ten dzień musi być udany!

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia! po takim śniadaniu na pewno będzie dobrze:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za egzamin :**

    Pyszne placuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pycha, u mnie tez dziś placuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pycha! bardzo lubię takie śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszności :)
    Trzymam kciuki :) Mam nadzieje, że ferie jednak będą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. i jeeee drożdżowe - jak u babci - super ! pysznie ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. pójdzie dobrze! :) placuszki pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię mieć rano więcej czasu, by móc pozwolić sobie na takie śniadanie. :) i uwielbiam wszystko, co drożdżowe!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ pysznie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki najmocniej jak się da za egzamin! :)
    Pyszne śniadanie, trafiłaś idealnie w moje podniebienie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszne, leniwe placuszki<3
    Powodzenia, trzymam mocno kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę Ci takiego śniadania:) od dawna mi się marzy, ale stanowczo za długo wyczekiwania..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je wczoraj wieczorem robiłam, dzisiaj rano tylko w tosterze podgrzałam i jest super śniadanko ;P Spieszyłam się do szkoły, więc nie dałoby rady tyle czekać ;D

      Usuń
  14. gratuluję;)
    uwielbiam stan błogiego lenistwa!;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje śniadania zdecydowanie zniewalają ! Dodaję do listy blogów, które odwiedzam, bo na pewno tu jeszcze zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja właśnie wychodzę do szkoły.. No wwiesz ty co?! ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje! :) i miłego lenistwa! Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj