70. Owsianka z kiwi, truskawkami, kremem kokosowym i konfiturą.

09 lutego

Supergęsta chyba dzięki kremowi i mniejszej ilości mleka, bo bez budyniu ;-)

A za oknem znowu biało! I to biało w 100 procentach - całą noc padał śnieg ;P A już się cieszyłam, że będę mogła wyjść w lżejszych butach :P

Wczoraj oglądałam 11. odcinek Vampire Diaries ;-) Jutro przyjdzie pora na 12. jak już będę po ostatnim egzaminie. ;-)






Gęsta owsianka na mleku z kremem kokosowym, kiwi, truskawkami i konfiturą malinowo-waniliową







You Might Also Like

29 komentarze

  1. ale pyysznie wygląda ♥.♥ podziel się taką miseczką!

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem kokosowy i truskawki - jestem w siódmym niebie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pysznie!
    Też chcę taką miseczkę!!

    OdpowiedzUsuń
  4. krem kokosowy, truskawki i kiwi, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę zrobić w końcu ten krem kokosowy:D

    OdpowiedzUsuń
  6. nareszcie ktoś kto ogląda 4 sezon! nie zechciałabyś mi w skrócie opowiedzieć co tam się dzieje? Ja zaprzestałam oglądać (pewnie ze względu na Elene, która nie wiedziała kogo wybrać - nie ukrywajmy, że ja obstawiam Stefana) i nie wiem zupełnie co się dzieje, a strasznie jestem ciekawa! :)

    ten krem jest cudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elena jest wampirem, po przemianie wzmocniły się jej uczucia do Damona - jest w nim zakochana, ale w Stefanie już nie :) Stefan teraz romansuje z Rebeką ;D
      Klaus wytnął w pień wszystkie swoje hybrydy oprócz Tylera i jego "nowej dziewczyny", bo chcieli go zabić. Wszyscy teraz szukają lekarstwa dla Eleny, żeby wyleczyć ją z wampiryzmu (każdy ma swój w tym interes - Klaus chce tworzyć hybrydy, a taki profesorek chce zbudzić najsilniejszą istotę świata - Silasa). Jeremy został łowcą wampirów, musi się pilnować, żeby nie wbić kołka Elenie ;P

      No to tak skrótowo :)

      Usuń
    2. Ale jestem w tyle!!
      Powiesz, gdize oglądasz? :)

      Usuń
    3. Z fanowskiej strony ściągam odcinki ;-) całkiem niezła jakość :)

      Usuń
  7. TVD <3 Chyba umili mi ten serialik dzisiejszy wieczór ^.^

    Dziś też dogodziłam sobie truskawkami ale mrożonymi i chyba wciąż mam ochotę na te świeże :>

    OdpowiedzUsuń
  8. krem kokosowy ? - tak, poproszę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. super gęsta - i love it ! i ta miseczka ,też ja uwielbiam <3
    owsianka genialna - po prostu idealny początek leniwej soboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajowa miseczka, nie daj się examowi! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale pysznie wygląda:) chętnie bym zjadła takie śniadanko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale apetyczne zdjęcia, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  13. wpraszam się na któreś twoje śniadanie ;) wszystkie są takie apetyczne..

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tak idealnie gęstą :) I te dodatki, kolorowo i pysznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. gęste są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. napisałabym, że zazdroszczę ci świeżych truskawek - gdyby nie fakt, że wczoraj sama takie dorwałam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po ile były? Ja zapłaciłam 3,50zł za 250g :-)

      Usuń
  17. Twoja miseczka kusi zawartością :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pychota<3
    Jakiego kremu kokosowego używasz? możesz coś polecić, chętnie by spróbowała.

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj